Blogia
Pultun

Glitch AB Classic hack mod nyeste versjon Action sjanger kjøpe billig

⬇⬇⬇⬇⬇

⏯ https://firstgamehack.com/game-343200656.html

↑↑↑↑↑

 

 

  • Underholdning
  • Ny Birdquake Small Pack
  • Størrelse - 154,5 Mb
  • vurdering - 7037 Anmeldelser
  • Bruker rating - 3,6 / 5
  • Undertekst - Det klassiske fuglflingende spillet
  • Merknad - Dette spillet kan være nesten 10 år, det er fortsatt så godt som det var 10 år siden. Jeg tror fortsatt at du bør holde de sint fuglene toons-serien på skjønt. Jeg mener, piggy tales er bra, men jeg er sikker på at noen vil helst ha de eldre sint fuglene toons. Da jeg var 5 eller 6, så jeg på en episode som bare kom ut fra sesong 1. Jeg husker det handlet om en haug med griser som forsøkte å holde tronen til King Pig. Men en gris så en bi eller en hvepe. Grisen ble stakk av biet. Grisen begynte å riste og vende da Kongens gris falt ned trapp og begynte å gråte. Det kan nå være 2018 og snart 2019, tror jeg fortsatt dette spillet er flott. Hva med slutten av Angry Birds Toons? Jeg husker da slutten av sesong 3 kom. De fortsatte å lage bare piggy forteller og ingen sinte fugler toons. Jeg trodde det ville være en slags finale. Jeg sjekket og jeg tror det kalles Sneezy Does It. Jeg så på rundt 2013 eller 2014

 

 

 

0 comentarios